혼돈 - 크사나의 과거 11부

 -당신과 만나 만남이라는 인연이 생겼고

  당신과 헤어져 이별이 되었고

  당신과 다시 만날 재회를 기약합니다-

- 테사다 무덤앞에 묘비명-

몇년전

크시나는 정찰대원으로 임무를 수행했다.

대원들은 어느 교단을 정찰하는 임무를 수행했는데 새로 생긴

어둠의 교단 문제였다.

그곳에 대장급 전사들이 자주 드나든다는 소식을 전해들었고

교단의 비밀을 파악하기위해 정찰을 시작했다.

1대장과 그의 부대장이 교단을 드나드는것을 확인

정보를 알아내고자 기척을 숨기고 며칠을 숲에서 정찰하며

알아낸 정보는 다른대원들에게 전달하며 보고하는 임무였다.

위험할수도 있기에 소수로 번갈아가며 임무를 수행했다.

비와 천둥 번개가 치던 날 하필 크시나가 임무를 수행하게

되었다.

날씨는 괜찬아지기는 커녕 점점 심해졌고 앞도 안보일정도에

비가 내렸다.

'우르르르 콰광'

"악"

하필이면 크시나의 근처에 낙뢰가 치게되었고 크시나가

직격으로 맞게되었다. 인간을 초월하는 존재지만 날씨는

그를 더 초월하였고 순식간에 크시나는 충격에 기절했다.

"앗"

그는 정신이 들자 일어나며 경계를 했고 그옆에 노인과

젊은 여자가 꾸벅꾸벅 졸고있었고 노인은 그를

발건하고 물었다.

"몸은 어떠신가요.?"

말을 들은 그는 자신의 몸이 붕대로 감겨져 있는것을

보게되었다.

"무슨 의도로 나를 치료한거지?"

"죽여버리려고 했었다."

갑자기 들려오는 말에 경계하며 두리번거리자 구석에서

검은 사내가 걸어왔다.

자신이 기척도 못느낀 존재 분명히 자기보다 강한 존재였다.

그의 말에 잠을 깬 여인이 화들짝 놀랐다"

"모르몬트님 제발요. 해치지 않는다는 약속 지키세요."

그녀의 말에 검은 사내에 이름이 모르몬트라는걸 알았고

아무말도 할수없었다.

"그녀가 너를 발견했다. 감사해라"

모르몬트는 밖으로 나가버렸다.

"고맙다"

뜻밖에 대답에 여인과 노인은 미소를 지었다.

크시나는 하루정도 더 신세를 지다가 편지를 남겨두고 떠났다.

여인은 크시나의 식사를 대접하려 들어왔지만 그가 있던자리에는

편지와 주머니가있었다.

-고맙다-

주머니에는 약간의 보석이 들어있었다.

여인은 함박미소를 지었고 모르몬트도 멀리서 그녀를 발견하고는

작은 미소를 지으며 그녀를 바라보었다.

이 사건이후로 크시나는 인간을 바라보는 시점이 바뀌게 되었고

본부로 돌아가 전투대원이 되겠다는 핑계로 정찰대원을

그만두게되었다.


A few years ago

Xina carried out her duties as a scout.

The crew was on a mission to scout a new denomination.

It was a problem of the dark church.

I've heard that there's a lot of blacksmiths coming and going.

They began reconnaissance to find out the secrets of the cult.

Confirmation that the 1st and his unit commanders are in and out of the church.

He's hiding his base, scouting in the woods for days, trying to figure out what to do.

The information they found was a mission to communicate and report to other members.

It could be dangerous, so I took turns performing my duties.

On the day of rain and thunder and lightning, I want you to do your mission.

Became.

The weather's getting worse, not better, and I can't see it.

It rained.

"Urrrrrrrrrr kwakwang."

"Ak"

By all means, there was a lightning strike near Csina.

I was hit directly. They're beyond human beings, but the weather is...

More than he could be and in no time, Csina fainted in shock.

"Oops"

When he came to his senses, he stood up, stood guard, and next to the old man,

There was a young woman dozing off, and the old man said,

I asked after the invention.

"How are you feeling?"

He was told that his body was wrapped in a bandage.

I saw it.

"What did you intend to treat me for?"

"I was going to kill him."

We looked around in the corner, wary of what came out of nowhere.

A black man walked over.

He was clearly stronger than himself, who he didn't even feel.

The woman who woke up was surprised by his words.

"Mormont, please. Keep your promise that you won't hurt me."

I knew her name was Mormont, the black guy.

I couldn't say anything.

"She found you. Thank you."

Mormont went outside.

"Thanks."

The woman and the old man smiled at the unexpected answer.

Kshina was in debt for another day and left the letter behind.

The woman came in to serve her meal, but where he was,

There were letters and pockets.

Thank you.

There was some jewelry in the pocket.

The woman made a big smile, and Mormont found her in the distance.

I looked at her with a small smile.

Since this incident, the way she looked at humans has changed.

Under the pretext of returning to the headquarters and becoming a combatant, the scouts are...

I quit.


댓글

이 블로그의 인기 게시물

혼돈 - 서막(Prelude to Chaos)2부

혼돈 - 전쟁의시작 4부